درست کردن بستنی / زردآلو

درست کردن بستنی خانگی با زردآلو

بستنی وقتی به تابستان می رسد طفدارانش چندین برابر می شود و اینجاست که می توان دست به کار شد و با این همه میوه های خوشمزه و خوش رنگ تابستانی یک بستنی دلچسب درست کرد.
بستنی زرآلو

هوای گرم و میوه‌های متنوع تابستانی با کمی خلاقیت می‌تواند مقدمه یک دسر یا بستنی خوشمزه باشد. بستنی یخی ها یکی از خوشمزه ترین قسمت تابستان و گرما هستند که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید و این بار قرار است از میوه خوشمزه زردآلو برای تهیه این بستنی یخی استفاده کنید. اگر مقداری زردآلو در خانه دارید و می خواهید یک بستنی ساده و راحت برای خانواد و خود در فصل گرما تهیه کنید. کافی است مواد را میکس و پوره کنید و داخل قالب بستنی ریخته و یا از یک لیوان پلاستیکی استفاده کنید. زردآلو یکی از میوه های بسیار پر خاصیت می باشد که در فصل خرداد کم کم به بازار می آید. زردآلو به دلیل ویتامین ها و مواد معدنی که دارد خاصیت ضد سرطانی دارد. امروز در پارسی دی طرز تهیه بستنی یخی زردآلو را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.


مرحله اول: پوره کردن

ابتدا باید زرد آلو را خوب بشورید و از وسط نصف کنید و هسته را خارح کنید. سپس داخل مخرن غذاساز یا گوشتکوب برقی بریزید و زردآلو را میکس و پوره کنید. شما می توانید از میوه های که با زردآلو هم خوانی به صورت ترکیبی استفاده کنید.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه باید شگر و خامه صبحانه و شیر را نیز به پوره زردآلو اضافه کنید و مواد را میکس کنید، می توانید از ابتدا همه مواد را نیز داخل مخلوط کن بریزید ولی وقتی ابتدا زردآلو را پوره می کنید و بعد مواد را اضافه می کنید یکدست تر می شود.

مرحله سوم: تهیه بستنی یخی زردآلو

در ادامه باید مواد تهیه شده را داخل قالب بستنی بریزید و اگر قالب ندارید می توانید از یک لیوان یک بار مصرف استفاده کنید و یک چوب بستنی داخل آن بزنید و در فریزر برای چند ساعت تا خودش را بگیرد و بعد از چند ساعت از قالب جدا کنید و برای خارج کردن از لیوان یک بار مصرف باید دور لیوان را با قیچی برش بزنید و بستنی را خارج کنید. نوش جان