پیشنهاد غذا / غذا چی درست کنم؟/ کباب رولتی با برنج

کباب رولتی را اینطور درست کنیم/ غذای شیک و خوشمزه

رسیدن به این نتیجه که چه غذایی درست کنیم سخت تر از درست کردن خود غذا است برای همین اینجا یک پیشنهاد غذایی ناب برای شما داریم.
کباب رولتی

غذا چی درست کنم؟ این یکی از سوالات هر روزه کسی است که مسوولیت طبخ غذا را به عهده دارد. اینجا برای شما یک غذای جدید و بسیار خوشمزه به سبک سرآشپز معروف ایرانی "نواب ابراهیمی " آموزش می‌دهیم. اسم غذا "کباب رولتی" است.

  • اولین مرحله

پیازها رو خلالی خرد کنید و اون‌ها رو توی روغن سرخ کنید، هر وقت داشت خشک می‌شد، مقداری آب بهش اضافه کنید و بعد نمک و فلفل سیاه رو به پیازها بپاشید.

  • مرحله دوم

چه قدر به رول کباب نزدیک شده‌یم؟برای پخت یه رول کباب خوشمزه، قارچ رو ریزِ ریز خرد کنید به پیاز اضافه کنید. جعفری خرد شده رو هم بعد از ۲ دقیقه اضافه کنید. ۴ دقیقه مواد رو تفت بدید و بعدش تمومه.

  • مرحله سوم

رول کردن کباب گوشتفیله رو با چاقو حلقه حلقه کنید و با بیفتک‌کوب لهش کنید تا بافت گوشت از هم گسسته بشه. همه گوشت‌های تخت‌شده رو بریزید توی کاسه،‌نمک و فلفل و روغن زیتون اضافه کنید و هم بزنید. بعدش هم گوشت‌ها رو دونه‌دونه پهن کنید، مخلوط سبزیجات رو روش بریزید و رول کنید.

  • مرحله چهارم

آماده کردن سسگوجه‌ها رو ریز خرد کنید و توی روغن زیتون با رب گوجه سرخ کنید. بعد از این که گوجه آب انداخت جعفری و نمک رو هم اضافه کنید. یادتون باشه که هم‌زمان با این مرحله، کته رو هم بشورید و بار بذارید.

  • مرحله پنجم

سرخ کردن رول کبابرول‌های گوشت رو با روغن زیتون توی ماهیتابه از همه جهت سرخ کنید و هر موقع داشت ته می‌گرفت،‌ یه کوچولو آب اضافه کنید. سس رو روی رول‌ کبابی بریزید و در ماهیتابه رو بذارید. بعد از ۵ دقیقه هم جعفری اضافه کنید و تمام.

بازار