فال روزانه/ فال عشق و محبت/ فال بر اساس تولد

فال روزانه و احساسی چهارشنبه 17 خرداد 1402

فال امروز چهارشنبه 17 خرداد 1402 را می‌توانید در ادامه این مطلب بخوانید و بدانید ستاره‌ها چه بخت و اقبالی را در این روز برای شما رقم زده است.
فال روزانه و احساسی چهارشنبه 17 خرداد 1402

"امروز چهارشنبه 17 خرداد 1402 " تاریخی که هرگز تکرار نخواهد شد، به دست آمده است و اکنون به فال امروز و وضعیت ما در این تاریخ بپردازیم. اگرچه گفته شده است که به فال دل نبندید و به آن اعتقاد نداشته باشید، اما برای سرگرمی، بیایید یک نگاهی به آن بیندازیم.

فروردین

آرزوهایی دارید که به زودی به آنها می رسید و آینده درخشانی در انتظار شماست. منتظر یک شادی و یا یک جشن و یک دلخوشی خوب هستید . از نظر سلامتی کسالت روحی دارید که با ورزش و موسیقی شاد براتون سلامتی و نشاط دیده می شود. به مراد و نیتی که در هر مورد و هر زمینه و موضوعی دارید می رسید. بابت زندگیتون و شریک عاطفی و موفقیت فرزندانتون خوشحالی برای شما دیده می شود.مراقب سلامتی جسمی خود باشید. بعضی متولدین این ماه به فکر جراحی و عمل زیبایی هستند. تیرماه بهترین ماه برای شماست . برای رسیدن به موقعیت بهتر در هر حرفه یا کار یا زندگی ویا رابطه احساسیتون و به خصوص مسائل مالیتون کمی صبر و حوصله داشته باشید 7 وعده ی زمانی دیگر به موفقیت می رسید. در روابط احساسیتون شخصی به رابطه شما حسادت می کند، دوست داشتنتان دو طرفه است، راهی یا سفری کوتاه را با همدیگر می روید. به شما فکر می کند و به فکر خوشحال کردنتان است.

اردیبهشت

در حال حاضر از شرایطی که دارید ناراضی هستید ولی انگار مجبورید که ظاهرتان را خوب نشان دهید. درست است که شرایط برخلاف میل شماست ول ماندگار نیست و به زودی گشایش در کارهایتان صورت می گیرد. برای مجردین ازدواج بر پایه ی رسم و رسوم و آداب سنتی دیده می شود البته ممکن است تا تیرماه طول بکشد. شخص احساسیتون بهتون وفاداره و به قول و قرارش پایبند است. بهتر است اگر چشمان ضعیفی دارید و یا از نظر بینایی مشکلی دارید اهمیت بدهید و به چشم پزشک مراجعه کنید. در کارها توکلتان به خدا با شد و شکر نعمت کنید. گویا در روابط احساسی تان دودل شده اید و یا بخاطر بحث و دلخوری که بینتان بوده باهم فاصله دارید. در روزهای آینده این فاصله کمتر می شود.

خرداد

موانع و رقیبانی دارید که باید تلاش کنید و آنها را از سر راهتان بردارید . بعضی از مشکلات و جر و بحث هایی برای شما دیده می شود که مالی یا احساسی هستند و دوست دارید یک سری تغییرات مثبت در زندگیتان ایجاد کنید. ممکن است برای مجردین حرف از تشکیل خانواده پیش بیاید. یک پیروزی پس از سختیهای زیادی که کشیده اید برای شما دیده می شود. پیشنهاد سفر به شما می شود که رفتن به این سفر برای شما آرامش در پی دارد. یک کار قانونی یا دادگاهی دارید که حل خواهد شد ولی با تاخیر . یک پیشنهاد کاری خواهید داشت که اوضاع مالی شما را بهتر خواهد کرد. پنهان کاری هایی از سمت شخص احساسی تان دارید که از آن بی اطلاع هستید ولی به زودی برای شما معلوم خواهد شد. دوست داشتن بین شما دو طرفه است ولی شما کمی سردی از طرف مقابلتان می بینید که به زودی با پیام یا خبر یا ابراز علاقه خوشحالتان خواهد کرد.

تیر

اگر خودتان یا اعضای خانواده کسالت یا بیماری دارید برای شما سلامتی دیده می‌شود. کسانیکه تنها هستند و در هیچ رابطه ای نیستند یک پیشنهاد دوستی تازه که همراه با عشق است دیده می‌شود به جایی دعوت می‌شوید یا خبر خوبی می‌شنوید که باعث خوشحالیتان خواهد شد. یك خبر، یك پیام، یک اتفاق خوب باعث می‌شود شور و انگیزه تو وجودتون دوباره زنده بشود. حاجتی دارید که تا ۳ وعده زمانی دیگه صد در صد برآورده می‌شود. برای خانمها، آقایی به فکرتان و نگران شما است؛ نذر و نیازتان برآورده خواهد شد. به یک دورهمی دعوت خواهید شد که رفتنش خالی از لطف نیست. هدیه یا خبر خوشی رو دریافت می کنید که باعث خوشحالیتان خواهد شد. در روابط احساسیتان یک شروع دوباره دیده می‌شود، اگر کات کردید شروع دوباره برای شما دیده می‌شود؛ به شما فکر میکند و نگران حال و احوالتان است؛ ممکن است در رابطه محدودیت ایجاد شده باشه ولی همچنان به شما فکر میکند و دیداری باهم دارید.

مرداد

اگه به فکر سرمایه گذاری و یا شراکت کاری با کسی هستید سعی کنید با فکر و درایت جلو بروید و با یک شخص مورد اعتماد مشورت کنید. برای مجردها در فصل بهار خواستگار و خواستگاری رفتن دیده می‌شود و یا جشن عروسی و نامزدی . برای کسانیکه بخاطر بچه دار شدن دکتر میروند و د حال هزینه کردن هستند، بارداری دیده می‌شود. مشکلات مالی که دارید تا V وعده دیگه که می تواند برج V هم باشه حل خواهد شد. ولخرج هستین بهتره کمتر ولخرجی کنید، ممکن است در مقطع زمانی به مشکل مالی برخورد کنید چون شما خیلی به فکر خوشگذرانی هستید و این باعث می‌شود ولخرجی کنید. از لحاظ کاری و مالی پیشرفت دارید، یک جور ارتقا مقام و موفقیت کاری و مالی دارید. سفری در پیش دارید که ممکن است با اعضای خانواده باشد. اگر میخواهید کاری انجام دهید فعلا دست نگهدارید چون زمانش نامناسب هستش. توی روابط احساسی‌تان اگه دوری اتفاق افتاده است، بزودی کنار هم قرار می‌گیرید و دیدار دارید، اگر کات کردین و از هم دور هستید آشتی و دیدار دارید و بیرون رفتن.

شهریور:

این روزها مشکلات مالی دارید که صد در صد به کمک شخصی تا آخر بهار حل خواهد شد. اگه قصد خرید و فروش ملکی رو دارید براتون سود و منفعت افتاده. یك پول بزرگ به سمتتون میاد که این پول میتانه وام یا قرعه کشی یا ارث یا طلبی باشه که تا اواخر خرداد و اوایل تیر ماه دستنون میاد. برای خانمها بارداری و تولد فرزندی که خوش یمن هست دیده می‌شود. شخصی دوستتون داره و بهتون وفادار هستش. به یک جای خوش آب و هوا میرید که روحیتانو شاداب میکنه. مشکلاتی دارید که به كمك یك شخص توانمند حل می‌شود. از طرف خانواده حمایت خواهید شد. بزودی خیر و برکت به سمتتون میاد و زندگیتان دستخوش تغییرات مثبت می‌شود. برای زن و شوهرها مشکلاتی هست که با گذشت و کوتاه آمدن یکی از دو طرف حل خواهد شد. پول بزرگی دستتون میاد که حلال مشکلاتتون خواهد بود. برای مجردین خواستگار و خواستگاری رفتن دیده می‌شود. راه بابت مشکلات و سختیهاتون باز می‌شود و موانع از سر راهتون برداشته می‌شود. توی روابط احساسیتان خبری رو دریافت میکنید که ناراحت می شوید ولی شخص احساسیتان بهتون وفادار هست و نسبت به شما خوش قول هست، شخصی به رابطه شما حسادت میکنه مراقب باشید.

مهر:

اگر کار قانونی یا دادگاهی دارین و اگر تو این مسیر دوندگیهایی کردین، شخصی تو این راه کمکتون خواهد کرد و حکم به نفع شما صادر خواهد شد. برای خانمها آقایی رو میبینمکه دوستتون داره و قصد حمایت کردن و محبت کردن به شمارو داره. برای مجردین خواستگاری و ازدواج دیده می‌شود که تا آخر خرداد انجام خواهد شد. موفقیت بزرگی در پیش دارید که این موفقیت از جهت کارهای قانونی، موفقیت از جهت روابط احساسی، موفقیت تحصیلی، کاری و هنری و هست. توی روابط احساسیتان شما دوسش دارید، بزودی از طرفشپیشنهاد و ابراز محبتی دریافت میکنید و اینکه دوست داشتنتون دو طرفست. به نیت تحقق فالت و برآورده شدن آرزوهات کد ( (۷۳۳) ) را کا.منت کن

آبان :

شما اینروزا مشغول تغییراتی توی زندگیتان هستید و میخوایید زندگیتانو از نو بسازید، بخاطر همین بزودی وارد یك مرحله تازه ای تو زندگیتان میشید که احساس میکنید خیلی پر انرژی هستید. از طرف دوستی یك خبر خوب دریافت میکنید که خوشحالتون میکنه. اگر قصد انجام کاری رو دارید براتون خیلی عالی و موفقیت آمیز هستش. دوستی بهتون پیشنهاد سفر میده که این رفتن به این سفر براتون خوب هستش. یك عشق ناگهانی و جدید برای کسانی که تو رابطه نیستند دیده می‌شود. گاهی اوقات دچار مشکلات تو قفسه سینه میشید که ممکنه بخاطر آلرژی باشه که مشکل جدی نیست و نباید بترسید. غم و غصه و مشکلاتی دارید تو زندگیتان که اگه ناامیدی رو از خودتون دور کنید میتانید حلش کنید و به سمت موفقیت و روشنایی پیش خواهید رفت. شخصی میخواد ناراحتتون کنم، ممکنه یا با کنایه یا با حرف، که این شخص ناراحت کردن آدما براش تفریح محسوب می‌شود، سعی کنید به دل نگیرید. برای خانمها آقایی دوستتون داره که بهتون فکر میکنه و تا ۴ وعده زمانی دیگه راه میگیره به سمتتون تا بهتون ابراز علاقه و یا خواستگاری کنه. توی روابط احساسیتان دوستتون داره و بهتون فکر میکنه ولی یک مشکلی بینتون پیش میاد که ناراحتتون خواهد کرد، یك رقیب یا مخالف هم دیده می‌شود که نمیتانه کاری از پیش ببره.

آذر:

این روزها تو زندگیتان و مسائل عاطفیتون یک مقدار احساس کلافگی و سردرگمی میکنید انگار کاراتون بهم پیچیده و قدرت و توانی برای برطرف کردنش ندارید. کاری رو میخوایید شروع کنید که باید مشورت کنید و بدون اطلاعات لازم اقدام به انجامش نکنید. برای مجردین خواستگار و خواستگاری رفتن دیده می‌شود که ممکنه این خواستگاری به ازدواج برسه. اتفاقات خوب و خبرهای خوشحال کننده براتون در راهم. دوتا پیشنهاد دارید که یکیش کاری و مالی هست و یکی دیگه هم عاطفی. شما میتانید با مشکلاتتون به راحتی کنار بیایید و اونهارو با درایت خودتون حلش کنید. مشکل مالی دارید که بزودی تا ۲ وعده دیگه برطرف می‌شود. اگه قرض و بدهی دارید تا آخر امسال پرداختش میکنید و ممکنه تا آخر پاییز باشه. توی روابط احساسیتان دوست داشتنتون دو طرفست ، دلتنگی دو طرفه بینتون هست ولی خوشحالی توی رابطتون دیده می‌شود.

دی

اگر شاغل هستین ارتقاء شغل و مقام یا اضافه حقوق براتون میبینم و از لحاظ کاری و مالی بزودی به استقلال می رسید. اطرافیانتون تو زندگیتان دخالت میکنن، سعی کنید بهشون این اجازه رو ندید و بدون بی احترامی ازشون بخواهید که دخالت بیجا نکنن. شما آدم مسئولیت پذیری هستید و هر مسئولیتی رو به شما واگذار کنن به بهترین شکل انجامش میدین. گاهی اوقات افرادی مثل دوستانتون که غیر قابل اعتماد هستند ازتون سوء استفاده میکنن، بهتره حواستون بهشون باشه و نزارید ازتون سوء استفاده کنن. شخصی دوستتون داره که متولد فصل زمستونه. چهارشنبه برای شما روز خوبیه و هر دعایی کنید برآورده می‌شود. حاجتی دارید که دست به دعا شدید که صد در صد حاجت روایی دارید. توی روابط احساسیتان دوستتون داره و بهتون فکر میکنه، باهم دیدار دارید، اگه از هم دلخور هستید بزودی با دیدارتون رابطتون گرمتر خواهد شد. به نیت تحقق فالتو برآورده شدن آرزوهات کد ( (۷۳۳) ) را کامنت کن

بهمن:

خوشحالی و خوشبختی تو مسیر راه و آینده نزدیك براتون دیده می‌شود. اگه ناراحتی و غم و غصه ای دارید تا ۳ وعده دیگه صد در صد برطرف می‌شود. برای مجردین ازدواج دیده می‌شودکه با موفقیت و نظر مساعد دو خانواده و زوجین انجام می‌شود. کسانی که منتظر فرزند هستند بارداری براشون دیده می‌شود و یا مسیر پزشک برای فرزند دار شدن. یك موفقیت مالیبزرگ نصیبتون می‌شود و پول درشتی مثل سود و منفعت از انجام کاری یا فروش چیزی بدستتون میرسه و یا وام و یا ارثیه. شخصی به نوع زندگیتان و یا به رابطه احساسیتان حسادت میکنه، بیشتر حواستون به اطرافیانتون باشه. در مورد مسئله مهمی و کاری دچار تردید میشید و نمیتانید تصمیم بگیرید بهتره با کسی مشورت کنید. در مورد مشکلی ناراحت هستید بخدا توکل کنید که یاری خداوند شامل حالتون می‌شود و موفقیت عالی و خوشحالی در پیش دارید. از عزیزی دور هستید که صد در صد از طرفش اخبار خوبی رو دریافت میکنید. یك ملاقات و دیدار براتون دیده می‌شود. توی روابط احساسیتان اگر قهر هستید تا ۴ وعده دیگه آشتی میکنید، اگه رابطه کات شده دارید به سمتتون برمیگرده، کمی شک تو رابطتون دیده می‌شود، بیرون رفتن و دیدار براتون دیده می‌شود. به نیت تحقق فالت و برآورده شدن

اسفند

برای کسانیکه تنها هستند یك رابطه عشقی جدید دیده می‌شود که وارد شدن به این رابطه براتون خوب و عالیه. به جایی دعوت میشید که میتانه ی دورهمی دوستانه باشه و رفتن به این دورهمی باعث می‌شود بهتون خوش بگذره. شخصی بهتون علاقه داره و دوستتون داره و بهتون فکر میکنه و بزودی برای ابراز علاقه به سمتنون پیشقدم می‌شود. مراقب اطرافیانتونباشید چون بهتون حسادت میکنن. یك سفر براتون میبینم که نسبت به این سفر دودل هستید ولی رفتن به این سفر خالی از لطف نیست و برای تغییر روحیتون عالیه. برای حل مشکلاتتون ی مقدار صبر کنید. یك خبر خوش دریافت میکنید که ممکنه از لحاظ کاری یا عاطفی باشه. برای انجام کاری دودل هستید که باید صبر کنید. شخصی ازتون دلخوره که باید ازش دلجویی کنید. توی روابط احساسیتان دوست داره بهتون ابراز علاقه کنه، درسته بعضی مواقع بینتوندلخوری پیش میاد ولی دوست داشتتتون دو طرفه است.